JLM Perković d.o.o.
Put Luskino b.b., 51211 Matulji, Hrvatska
E-mail: perkovic@jlm-perkovic.hr
Tel.: +385 (0)51 275-121
Fax: +385 (0)51 275-122
NOVOSTI
CNC TOKARILICA DOOSAN PUMA 2600LM
Nabavkom visokopreciznog cnc tokarskog obradnog centra Doosan Puma 2600LM osim povečanja kapaciteta,  osigurani su uvijeti za smanjenje rokova isporuke.  

JLM PERKOVIC na CNR EXPO
Naše predstavništo u Turskoj tvrtka JLM-Perkovic Türkiye po prvi puta nastupit će na sajmu Avrasian Boat Show koji će se održati od 15. – 24. Veljače 2013, u Istanbulu CNR EXPO.
Isporučen prvi u seriji motorni pogon hidraulične pumpe
Za domaćeg naručitelja isporučili smo prvi u seriji industrijski motorni pogon hidraulične pumpe za potrebe specijalnog vozila ...
» News archive
 
 

Torzioni ublaživač udara TD300

Opis proizvoda:
 
Torzioni ublaživač udara sastoji se od kućišta, gonjenog elementa, prostora u kojem su smještene lisnate opruge i gumeni elementi, lisnatih opruga i gumenih elemenata i polugama gonjenog elementa. Kućište je ujedno i pogonski dio ublaživača. Lisnate opruge su smještene u prednapregnutom stanju između čvrstih oslonaca u kućištu i poluga gonjenog elementa. Zakretanjem kućišta, tlače se opruge u smjeru rotacije i prenose moment na gonjeni element. Djelovanjem prigušenja lisnatih opruga i gumenih elemenata dolazi do spriječavanja torzionog udara.
Ovaj torzioni ublaživač udara izveden je kao jednosmjerni, čime je postignut veći kut relativnog zakretanja kućišta i gonjenog elementa.

Pozadina izuma:

Ovaj izum odnosi se na torzione ublaživače udara koji nastaju prilikom uključivanja i prekretanja brodskih spojki u brodicama s motorima manjih i srednjih snaga. S obzirom na pouzdanost i cijenu brodskih spojki, u navedenim brodicama se najčešće koriste mehaničke spojke, a izvedene su kao konusne ili lamelne. Prilikom uključivanja a naročito prilikom prekretanja (vožnja naprijed, vožnja krmom) pogonskog uređaja, kao posljedica momenata inercije pogonskih dijelova (brodski vijak, zupčanici...), razvija se trenutni vrlo veliki moment na spojci, koji je znatno veći od nominalnog. Upravo zbog tog momenta dolazi do neugodnog i bučnog uključivanja. Iz tog razloga se, između zamašnjaka brodskog motora i brodske spojke, ugrađuje torzioni ublaživač udara u cilju postizanja što kvalitetnijeg uključivanja prijenosa snage na brodski vijak (propeler).

Najčešći i najjednostavniji torzioni ublaživači udara izvedeni su s cilindričnim zavojnim oprugama. Nedostatak im je mali kut zakretanja između pogonskog i gonjenog dijela, pa ranije navedeni moment izaziva relativno zakretanje pogonskog i gonjenog dijela do graničnika. Proizlazi da je problem bučnog uključivanja s udarom neznatno ublažen.

Glavni cilj ovog izuma je u potpunosti spriječiti mehaničke udare prilikom ukapčanja i prekretanja brodske spojke.

Info:

PROIZVOD JE PATENTIRAN I ODOBREN OD STRANE DRŽAVNOG ZAVODA ZA INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE. POKRENUT JE ZAHTIJEV ZA INTERNACIONALNU ZAŠTITU INTELEKTUALNOG PRAVA (PATENT PENDING)
Torzioni ublaživač udara TD300
Torzioni ublaživač udara TD300
Kliknite na sliku za uvečati!
Preuzmite brošuru